Valheim Load Error Nasıl Çözülür? Valheim Yüklenme Hatası

Yeni yılla birlikte karşımıza çıkan ve çok popüler olan Valheim oyunundaki Load Error oyunu kısıtlamakta ve oyunu oynatmamaktadır. Bu sorunun çözümü ise burada.




Bu sorunu çözmek için yapmanız gerekenler adım adım aşağıda gösterilmiştir.

1. Adım

Valheim oyunun arkaplanda açık olduğundan emin olun.

2. Adım
Görev çubuğundaki arama yerine %AppData%  yazarak uygulama veri yüzdesini görün.

3.Adım
Açılan klasörde yukarıdaki yerlerden AppData yazan yere basın.

4. Adım
LocalLow klasörüne girin. Daha sonra IronGate klasörüne girin.

5. Adım
Valheim klasörüne girin ve son olarak worlds klasörüne tıklayın.

6. Adım
Bu dosyalarda değişiklik yapmadan önce kayıtlı dünyanızı yedekleyin.

7. Adım
flw.old ve database.old dosyalarını silin.

8. Adım 
Oyunu kapatıp tekrar başlatın.

Eğer işe yaramazsa yedeklediğiniz eski dosyaları geri yükleyebilirsiniz.

İyi Oyunlar



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Metin2 Mu Rang nerede çıkar? Mu-Rang nasıl bulunur? Kırmızı bayrak - Mavi bayrak - Sarı bayrak Mu-Rang yerleri

Minecraft Lav Yükseliyor Nasıl Oynanır? Minecraft Lav Yükseliyor Taktikleri

Metin2 Goo Pae Nerede Çıkar? Bulunur? Metin2 2.Köy Boss Nerede Çıkar? Mavi Bayrak- Kırmızı Bayrak - Sarı Bayrak